ご利用ガイド
折りたたみ可能なコンテンツ
営業時間
ご注文は24時間365日お受けしております。
土日・祝日にいただいたお問い合わせについては翌平日に回答をさせていただきます。
また、お問い合わせが多い場合は回答にお時間をいただく場合がございます。何卒ご了承くださいませ。
**International Information available below
折りたたみ可能なコンテンツ
ご注文のキャンセル・返品・交換・返金について
商品不良による返品・返金
商品に欠陥がある場合(不良品)を除き、返品(返金)・交換には応じかねますのでご了承ください。
万が一、不良品のために、返品(返金)・交換が生じた際の送料は弊社にて負担させて頂きます。
(交換をご希望の場合、同一商品への交換となります。但し「現品限り」の商品の場合には返品(返金)のみの対応とさせて頂きます。)
商品到着後7日以内に「お問合せフォーム」よりご連絡ください。
この期限を過ぎた場合には、交換をお受けすることができなくなりますので、あらかじめご了承ください。在庫切れ等により交換がお受けできない場合には返品・返金にてご対応いたします。
ご返金方法について
銀行振込にてお支払い頂きました場合、ご指定の口座に商品代金のみを返金させて頂きます。
その際、振込手数料の返金は致しかねますのでご了承ください。
カード決済でのお支払の場合は、原則決済の取消処理をさせて頂きますが、
カード会社の締め日により決済取消が不可能な場合、当店よりご指定の口座に直接ご返金させて頂きます。
発送について
宅配業者
ヤマト運輸 / 佐川急便(お客様で配送業者を選択することは出来かねますのでご了承くださいませ。)
送料
1配送につき660円(全国一律)
お届け日数
※時間指定のみ配送指定を承ります。メモ欄に希望時間を明記してください。
ただし、注文日より3営業日目以降なら日付もご指定いただけます。
(配送指定は日本国内のみのサービスとなります)
※決済の完了を確認後、1-3日以内での発送(土日祝日・長期休暇を除く)とさせて頂いております。
※ご注文が集中した場合や、天候不良により交通機関へ影響が出た場合などには、お届けまでにお時間を戴くことがございます。予めご了承くださいませ。
※地域によっては時間帯指定通りにお届けできない場合がございます。
お届けについてのご注意
• ※事前にご連絡がなく、お客様のご都合で商品を返送された場合は着払いにてお戻しさせていただきます。
• ※過度なご返品が続きますと、お取引をお断りさせていただく場合がございますのでご了承ください。
• ※当社では長期不在・受取辞退での返品はご遠慮いただいております。
• ※ご連絡なく長期不在や受取辞退で商品が返送されてきた場合、お支払い方法の制限や、発送・返送時にかかる往復送料を請求させていただく場合がございます。
• ※ゴールデンウィーク、年末年始等は通常よりお時間をいただく場合がございます。予めご了承ください。
プライバシーポリシー
プライバシーポリシー
このプライバシーポリシーでは、dearyoustore.jp(以下「サイト」)への訪問時や商品購入時に、お客様の個人情報がどのように収集、使用、共有されるかについてご説明します。
個人情報の利用目的について
当社は個人情報を以下の目的で利用させていただきます。
お客様への商品の発送および代金の請求のためにお客様の氏名、住所、電話番号などの連絡先情報を利用します。また、代金の請求に関連してご指定いただいたクレジットカード番号、銀行口座などのお支払情報を利用する場合があります。
ご注文の内容や配送方法などを連絡したり確認するために、お客様の氏名、住所、e-mailアドレスなどの連絡先情報、ご注文いただいた商品の種類や数量、ご請求金額などの情報を利用します。
お客様に当社が行うキャンペーンや商品・サービスのご案内をするために、ご利用された履歴や、お客様の氏名、住所、e-mailアドレスなどの連絡先情報を利用します。
当社のサービス改善を行うために、お客様から寄せられたご意見やアンケートの結果、ご利用履歴などを利用します。
お客様からのご要望、お問い合わせに対する回答をするために、お客様の氏名、住所、e-mailアドレスなどの連絡先情報を利用します。
お客様からのご注文状況を閲覧いただけるよう、ご注文いただいた商品の種類や数量、ご請求金額などの情報を表示させます。
不正な目的をもって商品を注文するような方にサービスのご利用をお断りするために、不正な目的での利用がなされたと判断したお取引に関するお客様の氏名、住所、ご注文いただいた商品の種類や数量、ご請求金額などの情報を利用します。
業務委託先が業務上必要な範囲内でのみ利用します。
個人情報の管理について
当社は以下の体制で個人情報を管理します。
個人情報保護法やガイドラインに従って必要な社内体制を整備し、従業員から個人情報の取扱を適正に行う旨の誓約書を取得します。
個人情報の利用を業務上必要な社員だけに制限し、個人情報が含まれる媒体などの保管・管理などに関する規則を作り、個人情報保護のための予防措置を講じます。
システムに保存されている個人情報については、業務上必要な社員だけが利用できるようアカウントとパスワードを用意し、アクセス権限管理を実施します。なお、アカウントとパスワードは漏えい、滅失のないよう厳重に管理します。
インターネットによる個人情報にかかわるデータ伝送時のセキュリティのため、必要なWebページに業界標準の暗号化通信であるSSLを使用します。
サービスに支障が生じないことを前提として、個人情報の受領時から一定期間経過後、個人情報は随時削除していきます。
データ保持
お客様が本サイトを通じて注文を行った場合、個人情報の削除依頼がない限り、当社はお客様の注文情報を記録のために保持いたします。
アップデート
当社の業務慣行の変更、またはその他の運用上、法律上、または規制上の理由から、本プライバシーポリシーを随時更新する場合があります。
海外 International
海外について International Information
Delivery time, shipping costs, carrier method, regions 配送時間、送料、配送方法、対応地域
Time 配送時間
Shipping processing excludes Saturdays, Sundays, Japanese holidays, year -end and New Year holidays, Golden Week, Obon.
*In principle, business day after the next day
Most shipments arrive within 2–3 weeks; however, customs or stock delays may extend this timeline. We aim to ship within a week of ordering, but it may take longer depending on the stock of the product.
Shipping costs 送料
Shipping costs may vary depending on the country and the weight/ dimensions of the items, so please check the checkout screen.
International Shipping Regions 国際配送対応地域
We offer international shipping to the following areas:
- Asia: Japan
- Americas: United States, Canada
- Europe: Ireland, Italy, Netherlands, Poland, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Austria, France, Germany
Customs Duties & Taxes 関税・税金
When you purchase goods from abroad, you become the importer and are responsible for paying customs duties, consumption tax, and value-added tax (VAT). The following fees may be charged by the receiving country:- Host country VAT
- Import Duties and Taxes
National policies can vary widely and in many cases some or all of them apply.
All taxes and duties levied by the laws of the destination country must be paid by the customer. In particular, if you are in an area with strict customs, such as the UK, EU, please check with the local government department.
Terms & Conditions 利用規約
Kindly note that there are restrictions on which items can be shipped internationally, as well as limitations on specific delivery regions.
Return Policy 返品・返金・交換ポリシー
As all items are thoroughly inspected before shipping, we do not accept returns unless the item has a defect that renders it unusable. In the unlikely event of a defective item, please include a photo to prove that the item is different or defective.
We will accept returns if the item is clearly different from the description on the item page. Damage caused by customs clearance or customer use will not be considered.
* Majority of the items available at our store are handmade one by one. There are slight variations in color, shape, size and glaze between the crafts as they appear in photographs shown online and items that you receive at hand.
If the return is due to our error (e.g. a defective item was received), we will cover the shipping costs.
Refund 返金
Upon receipt and verification of your return, we will send you an email confirming receipt of the returned merchandise. You will also be notified if your refund is approved or denied. If approved, a refund will be processed and automatically applied within a certain number of days.
* Administrative fees or transaction fees up to 5% may be deducted from the amount paid during refund.
- Returns or exchanges due to color differences between the product photo and the actual product (except for wrong items delivered).
- Items with obvious signs of use.
- Items that are not in their original condition and are damaged or partially missing for reasons beyond our control.
- Items returned more than 7 days after delivery.
Cancellation キャンセルポリシー
Orders that have already been completed or shipped cannot be canceled or modified, including changes to item selection or adding additional items. We kindly ask that you carefully review your order before finalizing it.
Cancellations will only be accepted within 30 minutes of placing the order and before it has been shipped. If a cancellation is unavoidable, a processing fee will be deducted from the paid amount, and the remaining balance will be refunded. Please note that cancellations after the order has been shipped may not be accommodated, depending on the timing of your request.
Inventory Availability 在庫の状況
Some items displayed as “available” in our online store may occasionally be out of stock, as they are exhibited both in our Omote-sando store and online. There may be a delay in updating the online inventory after in-store purchases.
If an item you ordered is unavailable or in the process of restocking, we will notify you by email.
Unclaimed or Refused Packages 配達不能または拒否された荷物
If you refuse to receive a package due to tax obligations and requested for refund, we will refund the amount minus shipping fees and related costs. (Note: Additional return shipping charges may apply due to variable courier rates.)
Delivery accidents 配送事故
If you encounter any issues with the received item, please notify us by email within 7 days of receiving the shipment. Please do not accept damaged packages.
Items may be delivered by leaving them at the door or garage of your designated delivery address. If any damage or loss occurs after delivery and before you retrieve the items, we will not cover for the incident.